پاسخگویی برخط سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از طریق تلفن ۱۱۱ در استانداری لرستان برگزار شد

حسین_میرزایی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به‌ صورت برخط به مشکلات مردم رسیدگی و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، این پاسخگویی در اجرای دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در خدمات‌رسانی، با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۱با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان انجام گرفت.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان لرستان خواهند بود.

این برنامه با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان، برای مدیران استان انجام گرفته و با حضور در محل استقرار سامانه سامد به طور مستقیم به تماس‌های مردم از سراسر استان پاسخ می دهند